Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 11011 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2005, 49028 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 52273 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2005, 21460 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 1.950,- € 2.450,- p/mnd klik hier
2007, 70000 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2007, 62924 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2007, 61182 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 17997 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 50177 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 34649 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2007, 43424 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2007, 20927 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2008, 29990 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2008, 28012 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2009, 33728 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2010, 51708 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 35730 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion