Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 48670 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 4.990,- € 5.490,- p/mnd klik hier
2004, 38053 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 4.980,- p/mnd klik hier
2005, 7251 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2006, 19892 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2007, 18550 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2009, 48340 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2009, 33400 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.490,- € 9.190,- p/mnd klik hier
2009, 37945 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2010, 42789 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.450,- € 9.250,- p/mnd klik hier
2011, 22449 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.980,- p/mnd klik hier
2012, 50248 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 10.950,- € 11.450,- p/mnd klik hier
2012, 28000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.500,- € 9.950,- p/mnd klik hier
2013, 30820 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2013, 13943 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2013, 18010 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2015, 21310 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1000 RA
SUZUKI GSX-R 1000 RA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 16700 Km
SUZUKI GSX-R 1000 ABS
SUZUKI GSX-R 1000 ABS
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2017, 49804 Km
SUZUKI GSX-R 1000 ABS
SUZUKI GSX-R 1000 ABS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 12023 Km
SUZUKI GSX-R 1000 RA
SUZUKI GSX-R 1000 RA
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2018, 25041 Km
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion