Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion