Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T PURE - 2024

Garantie: Ja
4420 Km
MINERAL GRAU ME
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray hebben we een prachtige BMW R nine T Pure uit 2024 beschikbaar, met slechts 4.420 kilometer op de teller. Deze motor is uitgevoerd met een stijlvolle Akrapovic demper die zorgt voor een indrukwekkend geluid en een unieke uitstraling.

Daarnaast profiteer je van de resterende fabrieksgarantie, waardoor je zonder zorgen de weg op kunt. Deze BMW is als nieuw en wacht op een nieuwe eigenaar die van puur rijplezier houdt.

Kom langs en ontdek deze R nine T Pure bij Motor Venray.
0202 Daytime running lights
0219 Deluxe headlight
0386 Operating instructions, Dutch
05AC ABS pro
07A6 3 Year Warranty
08CA EU scope

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0202 dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion