Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2018, 39293 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 33903 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2018, 27319 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2018, 28000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 24000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 21096 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2018, 22142 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2018, 7000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2018, 14674 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 21000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 19576 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- € 8.500,- p/mnd klik hier
2018, 18353 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2018, 17000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2019, 18149 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 18419 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2019, 22775 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 22000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 12000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 6243 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2020, 9256 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion