Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 15400 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.945,- p/mnd klik hier
2021, 15414 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 12927 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2021, 41060 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2021, 14226 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.990,- € 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 16396 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2022, 14253 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.350,- p/mnd klik hier
2022, 14700 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 16359 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.690,- p/mnd klik hier
2022, 13792 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.200,- € 11.700,- p/mnd klik hier
2022, 16972 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.950,- € 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 21098 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.290,- € 11.990,- p/mnd klik hier
2022, 9293 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2022, 16848 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 33495 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2023, 3878 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2023, 5934 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 17.100,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2024, 278 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 16.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion