Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R NINE T URBAN GS 40 YEARS GS EDITION - 2021

Garantie: Ja
501 Km
BLACKSTORM
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
bmw - r-nine-t-urban-gs-40-years-gs-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2021
Koppel: 116 Nm
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 117 cm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Aantal eigenaren: 2

Staat in de showroom van Apeldoorn
Urban GS 40 Year Edition met slechts 377 km!
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Comfortpakket, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Handprotectoren, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), MSR (motorsleepmomentregeling), Rijmodi Pro, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion