Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W 230 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het nieuwste lid van de W-familie laat je kennis maken met puur motorplezier. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de nieuwe W230 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen kennismaken met dit originele icoon. Schitterende ontwerpdetails zoals de koelvinnen, dubbele schokdempers, spaakwielen en speciale badges tonen niet alleen respect voor het verleden maar ook de liefde voor details.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion