Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 S - 2008

Garantie: Ja
27758 Km
Zilver
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
kawasaki - z-750-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki Z750S (2008) – In Uitzonderlijke Nette Staat!

 

Op zoek naar een sportieve semi naked bike die eruitziet om door een ringetje te halen? Dan hebben we bij Motorcentrum Deventer een buitenkansje voor je!

Wij bieden aan: een Kawasaki Z750S uit 2008 met slechts 27.758 kilometer op de teller. Wat deze motor echt bijzonder maakt, is zijn uitzonderlijk nette staat. Je zult versteld staan van hoe goed dit exemplaar er nog uitziet voor zijn leeftijd! Deze motor is duidelijk met liefde behandeld en dat zie je aan alles.

De Z750S combineert de agressieve looks van een naked bike met de functionaliteit van een gestroomlijnd kuipje, wat zorgt voor een comfortabele rit, ook op langere afstanden. De krachtige 750cc viercilinder levert ruim voldoende vermogen voor sportief rijden, terwijl de ergonomie uitnodigt tot relaxte toertochten. Dit is de perfecte motor voor de rijder die een betrouwbare en sportieve machine zoekt zonder de hoofdprijs te betalen.

inruil en financiering mogelijk
de motor staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion