Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 70kW - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Z900 zet het ‘’best-in-class’’ concept van zijn voorgangers voort en combineert streetfighter mentaliteit met een premium uitstraling en nieuwe features. Zijn unieke
totaalpakket bestaat uit een krachtige 948cc vier-in-lijn motor, fenomenale handling en geëvolueerde Sugomi styling. Verder zijn er nieuwe hightech
features waaronder een Up/Down Quickshifter, Cruise Control, Cornering Management en een 5’’ TFT-display met turn-by-turn navigatie.

De Z900 70kw is in meerdere kleuren beschikbaar:
- Metallic Moondust Gray / Metallic Spark Black / Candy Lime Green, vanaf € 11.099,-
- Metallic Carbon Gray / Metallic Phantom Silver / Candy Persimmon Red, vanaf € 11.099,-
- Metallic Spark Black / Metallic Carbon Gray / Ebony, vanaf € 10.899,-




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion