Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk
Te koop aangeboden door MotorJager: bmw c400x uit 2019 met 9836 km (we hebben nog een mooie c400x!)
Compact, behendig en lekker zuinig. Met een topsnelheid van ca. 140 km/u kun je gerust een stuk snelweg meepakken, maar voornamelijk binnendoor rijdt hij heerlijk.
S748 National Version Germany
S6AB Connectivity
S518 Seat Heating
S519 Heated Handlebar Grips
S202 Daytime Running Lights
S230 Comfort Package
S380 Operating Instructions German
S192 LED Headlight
S193 Keyless Ride
S992 Control For Retailer Equipment
Complete onderhoudshistorie, zowel afgestempeld in het onderhoudsboekje als facturen aanwezig van wat er exact gedaan is. Altijd door de BMW dealer onderhouden, laatste beurt was op 09-05-2025 / 9622km. Doe er je voordeel mee!
Rijklaar meeneemprijs: €6799,-
Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie
Kwaliteit is geen toeval!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 1-cilinder 4-taktmotor, 4 kleppen per cilinder, bovenliggende nokkenas met tuimelaar, wet-sumpsmering |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 350 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | BMS-E2 digitaal motormanagement |
Ontsteking | |
Vermogen | 34 pk / 25 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 35 Nm bij 6.000 tpm |
Koppeling | Centrifugale droge koppeling |
Versnellingsbak | Traploze CVT-versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Tandwielset |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.8 liter |
Topsnelheid | 139 km/u |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenconstructie met eenheid van gegoten aluminium |
Vering voor | Telescopische voorvork Ø 35 mm |
Vering achter | Dubbele aluminium swingarm, dubbele veerbenen, afstelbare voorspanning |
Remmen voor | Dubbele schijfrem, stijf, diameter 265 mm, 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Enkele schijfrem, diameter 265 mm, 1-zuiger zwevende remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 15 |
Achterband | 150/70 ZR 14 |
Wielbasis | 1.565 mm |
Lengte | 2.210 mm |
Breedte | 835 mm |
Hoogte | 1.305 mm |
Zithoogte | 775 mm |
Drooggewicht | 204 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Zenith Blue Metallic, Alpinweiss |
Beschrijving | In deze huidige tijd betekent Urban Mobility veel meer dan van A naar B rijden. Tegenwoordig wil je niets missen, maar wil je het meeste halen uit alles wat de stad jou te bieden heeft - zelfs als je onderweg bent. De C 400 X biedt jou deze mogelijkheid. Ben jij altijd verbonden met je netwerk? Dat is de C 400 X ook. Het is een middenklasse scooter die eenvoudig alle mobiliteitsuitdagingen in de stad aangaat. Neem de muziek mee op de scooter en ervaar de stad met jouw eigen persoonlijke soundtrack. Of maak plannen met vrienden op je verbonden smartphone zonder deze los te halen, terwijl je comfortabel door de metropolis rijdt. Met de C 400 X wordt jouw stad en worden jouw routes een grote open ruimte. Jouw eigen open ruimte die je voor jezelf uit kunt tekenen om veel plezier te hebben. |
KWALITEIT IS GEEN TOEVAL
Motorjager biedt een ruim aanbod in tweedehands-motoren. Dit kan een goede optie zijn als je op zoek bent naar een betaalbare motor met een beperkt budget. Wij helpen je bij het vinden van een betrouwbare tweedehandsmotor die aan jouw behoeften voldoet.
Inruil
Als je jouw huidige motor wilt inruilen voor een nieuwe, helpen wij bij het taxeren van jouw motor en het bieden van een eerlijke inruilwaarde. Dit maakt het gemakkelijker om een nieuwe motor aan te schaffen zonder dat je zelf hoeft te zorgen voor de verkoop van jouw oude motor.
Haal- en brengservice
We begrijpen dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op.
Motor-aan-huis bezorgservice
Bij MotorJager begrijpen we dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op.
 | Sneek, Friesland |
 | 06-46493554 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KTM